Strona 2 z 3

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 07:16
przez PADO
adminlask napisał(a):Nie jesteś wyjątkiem, każdy widzi taki sam komunikat.
Oglądalność rośnie, a co za tym idzie częściej przekraczane są limity dostępu.
Niestety zwiększenie limitów dostępu kosztuje...


Jeżeli "każdy" widzi taki komunikat to chyba nie dlatego, ze wzrosła oglądalność, bo chyba nikt nie ogląda planszy o awarii. sprawdzałam o rożnych godz. nawet takich, gdzie "oglądalność' chociaż teoretycznie powinna być mała, lub żadna, efekt taki sam. Proszę nie pisać bzdur.
monikas70 napisał(a):Ale jak się czegoś podejmujemy, to trzeba się też liczyć z kosztami.

Popieram w 100%

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 07:59
przez adminlask
Strona nie powstała z myślą o mnie i dla mnie lecz dla Was, więc zbędne są jakiekolwiek złośliwości z Waszej strony. Nie robiłem tego dla siebie.
To nie ja dysponuję środkami na realizacje projektu, a jedynie administruję stronę, więc wszelkie pretensje skierowane pod moim adresem są niezasadne.
Pozdrawiam.

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 08:17
przez PADO
adminlask napisał(a):Strona nie powstała z myślą o mnie i dla mnie lecz dla Was, więc zbędne są jakiekolwiek złośliwości z Waszej strony. Nie robiłem tego dla siebie.
To nie ja dysponuję środkami na realizacje projektu, a jedynie administruję stronę, więc wszelkie pretensje skierowane pod moim adresem są niezasadne.
Pozdrawiam.

Nie zauważyłam, by ktoś krytykował stronę, strona jest oczywiście O.K.
Wydaję mi się, że wszystkie uwagi odnoszą się do realizacji projektu "obserwacji bociana".

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 08:24
przez PLubisz
Wasze nerwy są zbyteczne - kamera zawiesiła się po aktualizacji oprogramowania, w ciągu najbliższych minut powinna znów chodzić (właśnie jest restartowana). Przypominam także że kamera połączona jest z internetem bezprzewodowo - dlatego podczas niesprzyjającej aury mogą wystapić problemy z przesyłem danych... Pozdrawiam :geek:

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 10:23
przez PADO
PLubisz napisał(a):Wasze nerwy są zbyteczne

No nie wiem, czy zbyteczne.
Nie można było od razu wyjaśnić, a nie pleść banialuki.
Sądzę, że będę wyrazicielem większości, jeżeli powiem - DZIĘKUJE, za przywrócenie transmisji z gniazda.
Samokrytyka była zbędna
PLubisz napisał(a):Pozdrawiam :geek:
, wystarczyło napisac "pozdrawiam adminlask, po co dodawać "Świr"

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 12:23
przez PLubisz
Adminlask i Ja to dwie różne osoby to po pierwsze, po drugie pracujemy w określonych godzinach, po trzecie lubię emota z okularami... koniec przekazu :roll:

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 12:42
przez PADO
PLubisz napisał(a):Adminlask i Ja to dwie różne osoby to po pierwsze

Przepraszam AdminLask, oczywiscie moja pomyłka, już się poprawiam.
-samokrytyka zbędna
PLubisz napisał(a):Pozdrawiam :geek:

wystarczyło napisac - "pozdrawiam Plubisz' po co dodawać "Świr"

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 12:55
przez PLubisz
wystarczyło napisac - "pozdrawiam Plubisz' po co dodawać "Świr"
Szczerze mówiac nie wiem na czym polega problem... :|

Re: Apel

PostNapisane: 28 kwi 2010, o 22:43
przez monikas70
PLubisz napisał(a):Wasze nerwy są zbyteczne - kamera zawiesiła się po aktualizacji oprogramowania, w ciągu najbliższych minut powinna znów chodzić (właśnie jest restartowana). Przypominam także że kamera połączona jest z internetem bezprzewodowo - dlatego podczas niesprzyjającej aury mogą wystapić problemy z przesyłem danych... Pozdrawiam :geek:


Przekazu nadal brak. Szkoda :(

Re: Apel

PostNapisane: 29 kwi 2010, o 07:48
przez PADO
Nie było nam dane zbyt długo cieszyć się przekazem z gniazda.
Miejmy nadzieje, że zostanie zrobione coś skutecznie, żeby takie sytuacje się nie powtarzały, tym bardziej, że zbliża się długi weekend i oczekujemy narodzin małych bocianków